Заливался вчера на "Укртатнафте" - льют то же "блю" что и на "Формуле", зимнее по 6,50.
Где сейчас кормить машинку? АЗС
#42
Отправлено 02 November 2009 - 14:10
jurik, прошлой зимой моя заводилась с полтыка- заправлялся только на УТН!
Машинко СУПЕР- обслуживание Г..НО!!!! )))
#45
Отправлено 02 November 2009 - 14:58
Скажем так, гель - это чтоб перебдеть. К примеру. таже формула, по паспорту она тока вроде до -18. Я льнул туда немного антигеля и в прошлом году при -20 вообще никаких проблем не было.
Когда у нас бло -30 у мну тада рекса не было. Был пассат Б4. Так его я много раз не смог завести. Тока с толкача.
Хотя в России много рексов на севере эксплуатируют. В принципе он неплохо приспособлен к зиме.
#49
Отправлено 03 November 2009 - 12:04
надо наверное по производителям а не по заправках рассматривать
Виявляється що треба, розмовляв за чаркою чаю з коллегою, що займається великими гуртовими закупками палива для мереж.
ОККО, ВОГ, інші їм подібні закуповують паливо ешелонами. Просто так ешелон цистерн не купиш, замовляють заздалегідь в Білорусі, Прибалтиці чи Польщі. Перш ніж його привезуть і розмитнять, сертифікати на пальне вже давно є , тому одні партії розпродують дрібним гуртом меншим мережам АЗС, інші залишають собі.
Ну а далі кожен домішує-очищує по своєму. Тобто шансів заправитися дрантевим паливом на ОККО менше, але в нас можливо все
Та сама проблема, не глохне на хорошому паливі, тому заправляюсь недешевим румунським Євро4 на КЛО.
Або в прошивці десь баг в регулюванні холостих на холодну, або датчик якийсь глючний.
Оскільки в нас перші Актіони з ESP, ще й з однієї поставки, то можливо відрізняються версією прошивки від попередніх
#50
Отправлено 03 November 2009 - 23:08
у меня сейчас когда похолодало и на хорошем бензине не заводится по утрам с первого раза, а у тебя как???
у нас не первая партия с ESP а последняя с 4х АТ
классно вам у нас нет нормальных заправок типа КЛО и т.д... все поработил приват груп с сентозой и г.. которое продают, за то по 7.05 но г...
#51
Отправлено 03 November 2009 - 23:12
у меня сейчас когда похолодало и на хорошем бензине не заводится по утрам с первого раза, а у тебя как???
Як не дивно але з першого разу зранку. Але я перестав експериментувати з бензином, але на КЛО вже по 7,77
Передачу включаю не відразу, даю трохи прогрітися.
#53
Отправлено 04 November 2009 - 01:23
у меня сейчас когда похолодало и на хорошем бензине не заводится по утрам с первого раза, а у тебя как???
если машина постояла, на бензине, прежде чем крутить стартером нужно несколько секунд подержать машину с вкл. зажиганием, чтобы насос создал давление в рейке.
#54
Отправлено 04 November 2009 - 10:34
я кому свою проблему не пишу на форуме все типа надо подождать на зажигании то технари на сервисе сказали что насос на актионе качает при заводке а не зажигании!!!
в любом случаи это не помогает
#55
Отправлено 04 November 2009 - 10:53
+1
Сьогодні зранку морозець і знов завелась з півоберта
Згадав що на ТО-2 не пошкодував, послухав рекомендації майстра на СТО і поміняв паливний фільтр (по регламенту міняється на 30 тис)
Не факт що саме в цьому була проблема, весною на Зоологічній перевіряли тиск в паливній системі, але більше нічого ж не помінялось
PS Обслуговую машину на АРВ. До речі хтось з львівян запчастини шукав до Рекстона.
АРВ возить напряму, магазин на Кульпарківській, на мості. Та й сервіс їх в кілька разів адекватніше.
Якщо твої зауваження та побажання розумні, зроблять, в іншому разі нормально пояснять, чому краще так не робити.